Hodnocení překladů a tlumočení se zúčastnila téměř stovka našich velkých zákazníků. Hodnotili základní parametry služeb jako rychlost komunikace, kvalitu poskytovaných služeb, dodržování termínů, rychlost provádění jednotlivých zakázek a také, zda ceny odpovídají provedené práci. Výsledky nás příjemně překvapily. Hodnocení se pohybovala v průměru okolo 1,7 (ze čtyřstupňové škály). To znamená, že naši zákazníci hodnotili služby známkou „nad očekávání“ nebo „očekávané“. Zvláště nás potěšila hodnocení tohoto typu:
„Velmi přátelský a osobní přístup ke stálým klientům, kvalita překladů, úpravy textů na požádání, dodržování termínů.“
„Vstřícnost, vyřízení objednávek bez odkladu, milé chování a komunikace zaměstnanců, zájem o zkvalitňování služeb, cenová nabídka – konkrétně ušitá na míru naší společnosti.“
„Velmi si vážím technických dovedností Vašich projektovýchmanažerů a přátelského přístupu. Pro mě je velmi dobrá kvalitaa rychlá komunikace znakem něčeho výjimečného.“
Tato hodnocení nám vždy zvednou náladu a dodají chuť kezlepšování našich výkonů.
S potěšením vám oznamujeme, že podle aktuálního průzkumu renomované společnosti CSA Research jsme 4… (číst dále)
Lukáš patří k nejčerstvějším úlovkům naší HR ředitelky Šárky Kadlčíkové a pracuje tak u ZELENKY… (číst dále)
Daniela je zkušená projektová manažerka, která širokou škálu svých schopností a dovedností… (číst dále)
Náš CFO, David Možnar, poskytl rozhovor České asociaci umělé inteligence. Přiblížil v něm pohled na… (číst dále)
Jestliže i mezi vánočními svátky budete potřebovat vyřešit překladatelské projekty, budeme tu pro… (číst dále)
Další novinky »