V uplynulých dnech jsme vylosovali tři zákazníky, kteří vyplnili dotazník o „všeobecném hodnocení spokojenosti“ s našimi službami.
1. cenu – sadu nožů Tescoma získal pan Thomas z Německa
2. cenu – domácí slivovici ZELENKOVICE získala paní Petra z České republiky
3. cenu – pero PARKER získal pan Marek taktéž z České republiky
Všem výhercům gratulujeme a věříme, že je ceny potěší.
Názorů našich zákazníků si velmi vážíme a jsme rádi, že letos bylo všeobecné hodnocení spokojenosti vyplněno rekordním počtem zákazníků, přičemž drtivá většina hodnocení u nejdůležitějších měřítek byla „očekávaná“ případně „nad očekávání“. Oněmi klíčovými měřítky byly rychlost odpovídání, kvalita služeb, rychlost služeb, dodržování termínů, cena nebo kvalita informací na webu. Pouze ve dvou případech z celkových 312 bylo jedno z měřítek hodnoceno „pod očekávání“.
Děkujeme všem zákazníkům za jejich „věrnost“ a spolupráci při řešení projektů – včetně zasílání této zpětné vazby. Věříme, že vás nezklameme ani v budoucnu.
Doufáme také, že tato informace bude pozitivním signálem pro nové zákazníky při rozhodování o novém dodavateli překladatelských služeb.
S potěšením vám oznamujeme, že podle aktuálního průzkumu renomované společnosti CSA Research jsme 4… (číst dále)
Lukáš patří k nejčerstvějším úlovkům naší HR ředitelky Šárky Kadlčíkové a pracuje tak u ZELENKY… (číst dále)
Daniela je zkušená projektová manažerka, která širokou škálu svých schopností a dovedností… (číst dále)
Náš CFO, David Možnar, poskytl rozhovor České asociaci umělé inteligence. Přiblížil v něm pohled na… (číst dále)
Jestliže i mezi vánočními svátky budete potřebovat vyřešit překladatelské projekty, budeme tu pro… (číst dále)
Další novinky »