V souvislosti se zavedeným systémem řízení kvality (QMS) mají všichni naši zákazníci od března tohoto roku možnost na zákaznickém portále provádět hodnocení kvality překladů. Tyto informace pečlivě sledujeme a evidujeme. Monitorování spokojenosti zákazníků je důležitým nástrojem pro hodnocení kvality naší práce.
S potěšením vám oznamujeme, že podle aktuálního průzkumu renomované společnosti CSA Research jsme 4… (číst dále)
Lukáš patří k nejčerstvějším úlovkům naší HR ředitelky Šárky Kadlčíkové a pracuje tak u ZELENKY… (číst dále)
Daniela je zkušená projektová manažerka, která širokou škálu svých schopností a dovedností… (číst dále)
Náš CFO, David Možnar, poskytl rozhovor České asociaci umělé inteligence. Přiblížil v něm pohled na… (číst dále)
Jestliže i mezi vánočními svátky budete potřebovat vyřešit překladatelské projekty, budeme tu pro… (číst dále)
Další novinky »