SEO, aby vás rychle našli
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je pro internetové texty důležitou disciplínou. Například analýza klíčových slov napoví, jaká slova nebo fráze lidé hledají nejčastěji. Ty je pak vhodné používat v překládaných textech, aby vyhledávače pochopily, že se stránka týká daného tématu.
Pokud nám analýzu klíčových slov dodáte, texty přeložíme tak, aby se vnich objevovaly všechny požadované fráze v cílovém jazyce. To platí pro texty přímo na webu/e-shopu a také pro texty ve výkonnostních reklamách (Google Ads, Meta Ads a dalších).
Ještě malé upozornění. Klíčová slova doporučujeme překládat souběžně s obsahem webu. Ona totiž nemohou být jen „nějak" přeložena. Nejlepšího výsledku ve vyhledávání je dosaženo správnou lokalizací do cílového jazyka, s ohledem na zvyklosti daného trhu a kontext vašich webových stránek. A to platí nejen pro delší texty jako popisy nebo návody, ale třeba i pro názvy produktů.
Doporučujeme tedy nechat seznam důležitých klíčových slov překládat průběžně s webem, nikoliv před nebo až poté.